ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
My One And Only Love - Ella Fitzgerald

【风里有花香,身边有最爱的人。】

《My one and only love》——唯一的爱

The very thought of you makes my heart sing
想你让我的心在唱歌
Like an April breeze
就像四月的微风
On the wings of spring
在春天的翅膀上
And you appear in all your splendor
然后你辉煌地出现
My one and only love
我唯一的爱
The shadow's fall and spread their
影子落下散发着神秘的魅力

Mystique charms in the hush of night
在夜深人静时
While you're in my arms
当你靠近我的手臂
I feel your lips, so warm and tender
我感觉你的嘴唇如此温暖,如此娇嫩
My one and only love
我唯一的爱
The touch of your hand is like heaven
你手的抚摸就像天堂
A heaven that I've never known
我从未知道的天堂
The blush on your cheek
我在你面前总是脸红
Whenever I speak
无论我说什么
Tells me that you are my own
告诉我你就是我自己的
You fill my eager heart with
你让我的心充满渴望
Such desire
这种欲望
Every kiss you give
你给我的每个吻
Sets my soul on fire
让我的灵魂火热
I give myself in sweet surrender
我让我自己在甜蜜中投降
My one and only love
我唯一的爱
The touch of your hand is like heaven
你手的抚摸就像天堂
A heaven that I've never known
我从未知道的天堂
The blush on your cheek
我在你面前总是脸红
Whenever I speak
无论我说什么
Tells me that you are my own
告诉我你就是我自己的
You fill my eager heart with
你让我的心充满渴望
Such desire
这种欲望
Every kiss you give
你给我的每个吻
Sets my soul on fire
让我的灵魂火热
I give myself in sweet surrender
我让我自己在甜蜜中投降
My one and only love
我唯一的爱
Love
我的爱


上一篇 下一篇
评论
热度(13)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER