ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Lost - Aywy.

【 如果这世上真的有魔法,那大概就是善解人意,还有与人分担 。  】

《Lost》——迷失

If There's any kind of magic in this world
 如果这世上真的有魔法
It must be innative understanding someone
 那大概就是善解人意
And sharing something
 还有与人分担     

I know it's almost impossible to succeed
我知道这几乎不可能完成
But who cares really
但是谁在乎呢

The answer would be attempted
只要有心就够了

Lost without you
迷失,而你不在身边
All right babe
没关系,亲爱的

Lost without you
迷失,而你不在身边
All right babe
没关系,亲爱的

Thief oooh oh oooh...

Thief oooh oh oooh...

Thief oooh oh oooh...

Thief oooh oh oooh...


Lost without you
迷失,而你不在身边
All right babe
没关系,亲爱的

Tell me tell me tell me tell me
告诉我
All right babe
没关系,亲爱的

Tell me tell me tell me tell me
告诉我
All right babe
没关系,亲爱的

Tell me tell me tell me tell me
告诉我
All right babe
没关系,亲爱的

Lost without you ooh
迷失,而你不在身边
All right babe
没关系,亲爱的
Tell me ooh all right babe
告诉我

Lost without you ooh
迷失,而你不在身边
All right babe
没关系,亲爱的
Tell me ooh all right babe
告诉我

Lost without you ooh
迷失,而你不在身边
All right babe
没关系,亲爱的
Tell me ooh all right babe
告诉我

Lost without you ooh
迷失,而你不在身边
Lost without you ooh
迷失,而你不在身边
Lost without you ooh
迷失,而你不在身边
Lost without you ooh
迷失,而你不在身边
Lost without you ooh
迷失,而你不在身边

All right babe
没关系,亲爱的
Tell me tell me ...
告诉我


上一篇 下一篇
评论
热度(16)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER