ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Treasure - Amethystium

【将归家的时候,怀着感恩的心情摸摸黄昏的头发,说一些赞美与感激的话。】


《Treasure》——珍宝


She cast stars cross the hidden lake
她透过隐秘湖望星空
shadowed from the skies
影射在苍穹
brilliantly in the twilight
几许光辉黄昏中
silver tears of life
银泪共一生
fathoms of hidden seas
隐秘海下几英寻
in pearl black oblivion
黑珍珠般遗迹间


I see the treasured light
我看见珍宝的光芒
from the dark deep below me
穿透我身下的黑暗
in silence she reaches out
寂静之中她伸出手
to pull me
唤我苏醒
the darkness will cleanse my eyes
黑夜拂拭我的双眼
and hold me
伴我前行
from shattered silvery shells the dawn
银色残贝中的黎明
bursts upon my eyes
跃然我眼前
take from me the gift of morning
带走我赠予的晨霞
paradisiac light
似的圣光
swallowing fragments
多少微尘沐浴其间
of a blinding lambent beauty
浮现出一缕炫目灵动的美丽
gold sequined waters fall
金碧点缀的瀑布
from the skies high above me
落下自那遥远的天际
in silence she reaches out
寂静之中她伸出手
to pull me
唤我苏醒
the darkness will cleanse my eyes
黑夜拂拭我的双眼
and hold me
伴我前行
the darkness will cleanse my eyes
黑夜拂拭我的双眼
and hold me
伴我前行



上一篇 下一篇
评论
热度(23)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER