ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
My Body Is a Cage - Sara Lov

【每个人活着都是为了发掘真实自我,每个人都是。】

《My Body Is a Cage》

My Body Is a Cage
我的身体是一个牢笼
My body is a cage
我的身体是一个牢笼
That keeps me from dancing with the one I love
阻止我跟我的爱人翩翩起舞
But my mind holds the key
不过 我的理性掌控着钥匙

My body is a cage
我的身体是一个牢笼

That keeps me from dancing with the one I love
阻止我跟我的爱人翩翩起舞
But my mind holds the key
不过 我的理性掌控着钥匙

I'm standing on the stage
我站在舞台上
Of fear and self-doubt
我心里有着恐惧和自我怀疑
It's a hollow play
这是一个空洞的演出
But they'll clap anyway
但他们仍旧会鼓掌

My body is a cage
我的身体是一个牢笼
That keeps me from dancing with the one I love
阻止我跟我的爱人翩翩起舞
But my mind holds the key
不过 我的理性掌控着钥匙

Standing next to me
你站在我身边
My mind holds the key
我的理性掌控着钥匙

I'm living in an age
我生活在这个时代里
That calls darkness light
这个叫做光暗并存的时代里
Though my language is dead
尽管我已不能言语
Still the shapes fill my head
脑中仍灌满模糊的概念

I'm living in an age
我生活在这个时代里
Whose name I don't know
在这个冷漠孤独的时代里
Though the fear keeps me moving
尽管恐惧让我前进
Still my heart beats so slow
但我的心跳是如此的缓慢

My body is a cage
我的身体是一个牢笼
That keeps me from dancing with the one I love
阻止我跟我的爱人翩翩起舞
But my mind holds the key
不过 我的理性掌控着钥匙

Standing next to me
你站在我身边
My mind holds the key
我的理性掌控着钥匙

My body is a . . .
我的身体是一个

My body is a cage
我的身体是一个牢笼
We take what we're given
我们拿走上天给我们的恩赐
Just because you've forgotten, that don't mean you're forgiven
只是因为你被忘记了 但不代表你被原谅了

I'm living in an age
我生活在一个时代
Still turning in the night
我生活在一个夜晚里我名字被尖叫呼唤的时代
But when I get to the doorway
但当我到达门口时
There's no one in sight
没有人在那

I'm living in an age
我生活在一个时代
Realizing I'm dancing
我意识到我在跳舞
With the one I love
和我爱的人一起起舞
But my mind holds the key
我的理性掌控着钥匙

You're still next to me
你仍站在我身边
My mind holds the key
Set my spirit free
让我灵魂自由吧
Set my spirit free
让我灵魂自由吧
Set my body free
让我灵魂自由吧
Set my body free
让我灵魂自由吧
Woo!
喔哦

上一篇 下一篇
评论(3)
热度(17)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER