ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
A Friend - Jason Hoard

【有时渺小,也有时强大】

【1月到这段时间各种各样的事情,没有給大家分享,仅以此歌送给一直以来默默支持我的宝宝们。】

《A  friend》

If I ever need a friend
若需挚友
to hold on to the end
直至永生
It’s now, it’s now
就是今时,就是今日
If I ever need then
若还有求
I give it from above
我已获得
It’s now, it’s now
就是今时,就是今日

Life can beat me break me bring me down
生活会击败我伤害我打垮我
But I will be fine as long as you around

Can I count on you
我可以指望你么
to bring me through to pick me up and walk me through this fire?
带我穿越,重新拾起,走出火坑
Well I knew you could, knew you would,
我知道你可以,你愿意
walk with me and take me so much higher
与我同行,带我高飞
Life can beat me break me bring me down
生活会击败我伤害我打垮我
but I will be fine as long as you around
但我将安好一如你在


上一篇 下一篇
评论
热度(15)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER