ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Always On My Mind - Various Artists

【每一寸的时光中都有欢喜,从前,有个人爱你很久很久。】

《Always On My Mind》—总在我心中

Maybe I didn't love you

可能我对你的爱还不够      

Quite as often as I should have

常常忽略了你

Maybe I didn't treat you

或许我对你还不够好

Quite as good as I could have

没有尽我所能

If I make you feel second best

倘若你觉得我没把你放在第一位

Girl, I'm sorry I was blind

我想说声对不起都是我的错

You were always on my mind

我无时无刻都在想你

You were always on my mind

我无时无刻都在在想念你

Maybe I didn't hold you

可能因为我没在你身边

All those lonely, lonely times

在你孤独寂寞的时候

I guess I never told you

我猜我从没对你说

I'm so happy that you're mine

因为有你我是多么的幸福

Little things I should have said and done

有些琐事我本应该做好

I just never took the time

真后悔以前没有把握好时机

You were always on my mind

你一直在我脑海挥之不去

You were always on my mind

你一直在我脑海挥之不去

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died

告诉我 请告诉我你还爱着我

Give me, give me one more chance

恳求你 请你再给我一次机会

To keep you satisfied, keep you satisfied

今后我保证会使你满意

Little things I should have said and done

有些琐事我本应该做好

I just never took the time

真后悔以前没有把握好时机

You were always on my mind

你一直在我脑海挥之不去

You were always on my mind

你一直在我脑海挥之不去

You were always on my mind

你一直在我脑海挥之不去

You were always on my mind

你一直在我脑海挥之不去


上一篇 下一篇
评论
热度(12)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER