ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Waiting Just for You - Isgaard

【我只为了你而等待,如往】

【天籁女声,美到心底】

Aaaaaaah   【啊啊啊】

Out in the moonlit night    【站立于茫茫夜色中】

In the purple woods so quiet   【紫树林是如此的安静】

From my home to unknown ground  【从我的家乡到未知的领地】

I've been searching for you    【我寻找着你】

Wonder if you're searching too   【幻想着你也在寻找着我】

Aaaaaaah   【啊啊啊】

I'm waiting  just for you  【我只为了你而等待】

Aaaaaaah     【啊啊啊】
(chorus)I'm waiting just for you   【我只为了你而等待】

Tried to find you in my dreams    【我试图在梦里寻找你】

I've been asking kings and queens  【并向国王和王后打探你】

Even deep down in the sea    【甚至在海底深处】

I've been searching for you    【我依旧寻找着你】

But there's still no trace of you   【但那里却依旧没有你的踪迹】

Aaaaaaah    【啊啊啊】

I'm waiting just for you【 我只为了你而等待】

Aaaaaaah    【啊啊啊】

I'm waiting   【我在等待】

Aaaaaaah    【啊啊啊】

I'm waiting just for you【 我只为了你而等待】

上一篇 下一篇
评论
热度(10)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER