ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Angels Calling Me - Denean

【夜多么美好,和平、友爱、自由、真诚以及所有的一切正在盛开。】

 可为什么?我听到的皆是悲伤。你们呢?

【The Weaving——(织梦)】

Angels calling me【天使在呼唤我】

Angels calling me【天使在呼唤我】

In the night【在这个夜晚】

Something I must see【让我看些东西】

Something I must see【一些我必须看的东西】

In this night【在这个夜晚】

Such a night【多么美好的夜晚】

Stars in the sky【星空璀璨】

Universe is passing by...【划过宇宙】

Freely I fly with angels【我与天使一起飞翔】

Calling me【天使呼唤我】

Angels calling me【天使在呼唤我】

Angels calling me【天使在呼唤我】

Angels calling me ...【天使在呼唤我】

In the night【在这个夜晚】

I am spiraling softly turning free...【我自由地盘旋上天空】

In the night【在这个夜晚】

Angels whispering【天使们对我说悄悄话】

As they sing to me on this night【给我唱歌,在这个夜晚】

Such a night【多么美好的夜晚】

Stars in the sky【星空璀璨】

Sister moon is passing by【飞过月亮】

Freely I fly with the angels...【我与天使一起飞翔】

Calling me【天使在呼唤我】

Angels calling me【天使在呼唤我】

Angels calling me【天使在呼唤我】

Angels calling me...【天使在呼唤我】

In the night【今夜】

Such a night【多么美好的夜晚】

Angels calling【天使在呼唤我】

Angels calling【天使在呼唤我】

Hey...【嘿】

On this night I see...【今夜我看到】

Every part of me【自己的全部】

Hold this light【抓住今夜】

It's your heart I see【我看见了你的心】

You are part of me...【你是我的一部分】

You are light【你是光】

Gentle light【柔和之光】

Angels calling ...【天使在呼唤】

You are light【你是光】

Angels calling..【天使在呼唤】

Hold this light【抓住今夜】

Angels calling...【天使在呼唤】

You are light【你是光】

Angels calling ...【天使在呼唤】

From the light【来自光芒】

Angels calling【天使在呼唤】

Angels calling【天使在呼唤】

Angels calling【天使在呼唤】

Angels calling【天使在呼唤】

Angels calling【天使在呼唤】

Angels calling【天使在呼唤】

Angels calling【天使在呼唤】

上一篇 下一篇
评论
热度(24)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER