ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Oh, How I Miss You Tonight - Jim Reeves & Deborah Allen

【独自旅行的感觉就像是穿越荒原。但你若是心怀足够的爱意,有时你也可以为自己欣赏,同时也为另一个人。】

《how I miss you tonight》——今晚我多么想念你

Oh, how I miss you tonight
哦,今晚我是多么想念你
I miss you when I'm so alone
每当我一个人得时候就会想起你
Oh, how I need you tonight
哦,今晚我是多么需要你
More than you'll ever know.
你从来不知道我有多需要你
Each moment that we're apart
每一次我们分开
You're never out of my heart
你从来不会离开我的心

I'd rather be lonely and wait for, you only
我真的很孤单,一直在等待的人,只是你
Sweetheart, how I miss you tonight.
甜心,今晚我是多么想念你
Each moment that we're apart
每一次我们分开
You're never out of my heart
你从来不会离开我的心
I'd rather be lonely and wait for, you only
我真的很孤单,一直在等待的人,只是你
Sweetheart, how I miss you tonight.
甜心,今晚我是多么想念你

上一篇 下一篇
评论
热度(22)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER