ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
When Will I See You Again - The Three Degrees

【我们是相爱的呢,还是只是朋友,何时再相见,再见时难别亦难】

《when will i see you again》——何时再相见

hoo-oo, haa-ah
呼~哈~
haa-ah,hoo-oo
哈~呼~
When will I see you again
何时我才能再次见到你
When will we share precious moments
何时我们才能分享珍贵时刻
Will I have to wait forever
难道我要一直等下去
Or will I have to suffer and cry the whole night through
抑或是哭泣着熬过长夜

When will I see you again
何时我才能再次见到你
When will our hearts beat together
何时我们的心跳能够一起跳动
Are we in love or just friends
我们是相爱的呢,还是只是普通朋友
Is this my beginning or is this the end
这是对我来说,是爱的开始还是结束?
When will I see you again
何时我才能再次见到你
When will I see you again
何时我才能再次见到你
When will I see you again
何时我才能再次见到你
When will I see you again
何时我才能再次见到你

hoo-oo, haa-ah
呼~哈~
haa-ah,hoo-oo
哈~呼~
Are we in love or just friends
我们是相爱的呢,还是只是普通朋友
Is this my beginning or is this the end
这是对我来说,是爱的开始还是结束
When will I see you again
何时我才能再次见到你
When will I see you again
何时我才能再次见到你
When will I see you again
何时我才能再次见到你
When will I see you again
何时我才能再次见到你
When will I see you
何时我才能再次见到你
Sweet sweet love
甜蜜的爱


——夜里梦里,你牵着我的手。


上一篇 下一篇
评论
热度(12)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER