ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Will You Still Love Me Tomorrow - Robert Bonfiglio

【永不问及如此问题,如此故事竟像极了我们】

《Will You Still Love Me Tomorrow》——明天你是否依然爱我

tonight you're mine completely
今晚你完全属于我
you give your love so sweetly
你给我的爱那么甜美
tonight the light of love is in your eyes
今晚你明亮的眼睛闪耀着柔情
but will you still love me tomorrow
但是明天你还会爱我吗
is this a lasting treasure
珍贵的爱情会长久吗
or just a moment's pleasure
还是只是片刻的欢愉

can i believe the magic in your signs
我可以相信你暗示的魔力吗
will you still love me tomorrow
明天你还会爱我吗
tonight with words unspoken
今晚虽然话没说清楚
you say that I'm the only one
你说我是你的唯一
but will the spell be broken
但我还是会心碎
when the night meets the morning sun
当太阳升起黑夜变为白昼
and I'd like to know if your love
我想知道你的爱
is love I can be sure of
我能确定你的爱吗
so tell me now and I won't ask again
现在告诉我吧,我不会再问了
will you still love me tomorrow
明天你还会爱我吗
will you still love metomorrow
明天你还会爱我吗
will you still love me tomorrow
明天你还会爱我吗


上一篇 下一篇
评论(1)
热度(10)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER