ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Wish That I Could Tell You - Babyface

【You are my moon, river, my dream, Maker of my soul, Mature like gold】

《Wish that I could tell you》——希望我能告诉你

Wish that I could tell you
希望我能告诉你
How I really feel
我真实的感受
I wish you could believe my
我希望你能相信
Love for you is real
我对你的爱是真心实意的
All I know is
我所知道的是
I ain\'t much without you
在没有你的世界我变得消沉低落

You really are
你真的是
The better part of me yeah
我生命中最重要的一部分

No matter I would go
不论我将要去哪里
Girl I want you to know
宝贝 我希望你能知道
You\'re my moon, river, my dream
你是我的月亮河,我的造梦者
Maker of my soul
我的灵魂伴侣
Mature like gold
你就像金子一样
Oh beautiful
哦 美丽的女孩

Beautiful (Oh baby)
美丽的女孩
Wish that I could change the
希望我能够改变
Way things might have been
事情原有的方式
I wish we could start over
我希望我们能重新开始
And fall in love again
彼此深爱对方
All I know is
我所知道的是
I won\'t ever doubt you
我从来没有怀疑过你
I wanna live inside your heart
我想进入你的心中
Again
再一次

Oooh no matter how it goes
不管它如何发展
Girl I want you to know
宝贝我希望你能知道
You\'re my moon, river, my dream
你是我的月亮河,我的造梦者
Maker of my soul
我的灵魂伴侣
Mature like gold
你就像金子一样
You\'re my moon, river, my dream
你是我的月亮,我的银河,我的梦想
Maker of my soul
我灵魂的创造者
Mature like gold
像金子般闪光
My beautiful
我最爱的女孩

You\'re my moon, river, my dream
你是我的月亮河,我的造梦者
Maker of my soul
我的灵魂伴侣
You\'re my moon, river, my dream
你是我的月亮河,我的造梦者
Maker of my soul
我的灵魂伴侣
Mature like gold
你就像金子一样
Oh beautiful
我最爱的女孩
Wish that I could tell you, how I really feel
希望我能告诉你,我真实的感受

——阳光明媚的日子

上一篇 下一篇
评论
热度(9)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER