ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Trouble I'm In - Twinbed

【爱 是想要触摸一个人的脸庞,哪怕正隔着山、水,哪怕正遇着梦、醒】

I wanna feel your touch
我想要去感受你的触摸
It's burning me like an ember
我就像余烬在暗火焚烧
Pretending is not enough
表面平静,却无法遮掩心中炙烫
I wanna feel lost together
我想和你一起燃烧成灰烬,飘舞
So I'm giving in
我愿放弃一切抵抗
So I'm giving in
为你丢盔卸甲

To the trouble I'm in
坠入这甜蜜的深渊
So I'm giving in
我愿卸下一切伪装
To the trouble I'm in
陷入这温柔的泥淖
To the trouble I'm in
陷入这温柔的泥淖

You are you are
你是你是
my favourite medicine
我欲罢不能的灵药
You are you are
你是你是
you're where the lights began
我灯火阑珊的惊鸿
You are you are
你是你是
just one last time again
我依依不舍的留恋
You are you are
你是你是
you are the trouble I'm in
你是我欲盖弥彰的痛楚
You are the trouble I'm in
你是我不能自拔的漩涡
You are the trouble I'm in
你是我难以抑制的心动

You are you are
你是你是
my favourite medicine
我的灵丹解药
You are you are
你是你是
you're where the lights began
你就是那灯火阑珊处
You are you are
你是你是
just one last time again
你就是我的苦思冥想
You are you are
你是你是
You are the trouble I'm in
我欲盖弥彰的痛楚
You are the trouble I'm in
你是我不能自拔的漩涡

上一篇 下一篇
评论(4)
热度(17)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER