ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Beautiful In White (Demo) - Shane Filan

【你可知道,我最想做你的新娘,四年前,认识的那天起,你话的每一句我都刻在心底,你知亦不知。温暖的曲听得心如此疼】

《Beautiful In White 》——白色新娘 

Not sure if you know this
不知你是否清楚
But when we first met
当你我初次相遇
I got so nervous I couldn't speak
我局促到语无伦次
In that very moment
在那特别一刻
I found the one and
我找到我心中所属
my life had found this missing piece
生活也终于得以圆满

So as long as I live I love you
所以啊,我爱你,至死不渝
Will heaven hold you
我将会,呵护你,无微不至
You look so beautiful in white
你身着白色婚纱,甚是动人
And from now to my very last breath
从今而后,只要我尚在人世
This day I'll cherish
婚礼这天都为我所珍惜
You look so beautiful in white Tonight
今夜,你身着白色婚纱,真的很美
What we have is timeless
你我拥有的,是天长地久
My love is endless
我对你的爱意,无穷无尽
And with this dream I Say to the world
我要向全世界大声宣布
You're my every reason you're all
你是我奋不顾身的理由
that I believe in
你是我毋须原因的信仰
With all my heart I mean every word
这一字一句,都是我的肺腑之言
So as long as I live I love you
所以啊,我爱你,至死不渝
Will heaven and hold you
我将会,呵护你,无微不至
You look so beautiful in white
你身着白色婚纱,真的很美
And from now to my very last breath
从今而后,只要我尚在人世
This day I'll cherish
婚礼这天都为我所珍惜
You look so beautiful in white Tonight
今夜,你身着白色婚纱,真的很美
You look so beautiful in white
你身着白色婚纱,真的很美
so beautiful in white
真的很美啊
And if our daughter is what our future holds
假使日后你我的爱情结晶是个女孩
I hope she has your eyes
那我希望她能有与你一样的明眸
Finds love like you and I did
也希望她能找到想你我这般的爱
Yeah, if she falls in love and we will let her go
要是她坠入爱河,那我就让她去寻她真爱
I'll walk her down the aisle
我会挽着她的手,送她步入婚礼殿堂
She looks so beautiful in white
她身着白色婚纱,定也十分动人
You look so beautiful in white
你身着白色婚纱,真的很美
So as long as I live I love you
所以啊,我爱你,至死不渝
Will heaven hold you
我将会,呵护你,无微不至
You look so beautiful in white
你身着白色婚纱,真的很美
And from now to my very last breath
从今而后,只要我尚在人世
This day I'll cherish
婚礼这天都为我所珍惜
You look so beautiful in white Tonight
今夜,你身着白色婚纱,真的很美
You look so beautiful in white Tonight
今夜,你身着白色婚纱,真的很美


上一篇 下一篇
评论(1)
热度(10)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER