ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
The Things You Are to Me - Elaine Paige

【让感受更灵敏一些,感情更细腻一些,感觉更柔软一些,感动更深刻一些,入梦、入魂、入心。】

《The Things You Are to Me》——你给我的感觉

If I held in my hand,
如果我握在手心
every grain of sand,
每一把细沙
Since time first began to be,
自一开始那样

Still, I could never count,
仍旧,我不能细数
measure the amount,
数出数量

Of all the things you are to me,
所有你给我的感觉

If I could paint the sky,
如果我能用色彩描绘天空
hang it out to dry,
挂在外面吹干
I would want the sky to be
我想天空成为
Oh,such a grand design,
如此美妙的设计

an everlasting sign,
永恒的标记
Of all the things you are to me.
所有你给我的感觉

You are the song
你是一首曲
that comes on summer winds,
随夏天的风而来
You are the falling year
你是凋零的一年
that autumn brings;
随秋天带来
You are the wonder
你是奇迹
and the mystery
和神秘
In everything I see
我所看到的所有
the things you are to me.
你给我的感觉

Sometimes,I wake at night,
有时 我夜晚醒来
suddenly take fright,
突然惊恐
You might be just fantasy,
你可能只是幻想

But then you reach for me
但是之后你接触到我
and once again I see,
我又一次看到
All the things you are to me.
所有你给我的感觉

You are the song
你是一首曲
that comes on summer winds,
随夏天的风而来
You are the falling year
你是凋零的一年
that autumn brings;
随秋天带来
You are the wonder
你是奇迹
and the mystery
和神秘
In everything I see
我所看到的所有
the things you are to me.
你给我的感觉

Secret Garden-The Things You Are To Me
有时,我夜晚醒来

You are the song
你是一首曲
that comes on summer winds,
随夏天的风而来
You are the falling year
你是凋零的一年
that autumn brings;
随秋天带来
You are the wonder
你是奇迹
and the mystery
和神秘
In everything I see
我所看到的所有
the things you are to me.
你给我的感觉

All the things you are to me.
所有你给我的感觉


上一篇 下一篇
评论
热度(18)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER