ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Rainfall - Echos、Nightcall

【最想珍惜的,历尽千辛】

We whispered promises
我们轻声允诺
In the chill of dawn
在寒冷的黎明
We traded secrets
我们交换秘密
As our shadows watched
唯独影子相映
You erased my
你拭去我的
Transparent
透明的

Transparent sins
显而易见的罪恶
You made me feel
你让我感觉
Alive
我有了活下去的希望
Alive again
再度活下去的希望
And now I’m trying to recall
现在我试着回想
Why I wait here in the rainfall
为何我在这雨中等候
I’m trying to recall
我试着回忆
Why I wait here in the rainfall
为何我在这雨中等候

Cause as your hands let go of me
因为当你的手放开我
I clung to places you might be
我坚守在你可能出现的地方
Has your hands let go of me?
你的手放开我了吗

I still search for you
我仍在寻找你
In the moonlight
在月光下
I see your fragments
我看见你的碎影
In the outlines
你的轮廓
Illuminate my
照亮我的
Transparent
透明的
Transparent sins
显而易见的罪恶
Truth surrounds me
真理环绕着我
And I find
我发现
I’m lost again
我再度沦陷
And now I’m trying to recall
现在我试着回想
Why I wait here in the rainfall
为何我在这雨中等候
I’m trying to recall
我试着回忆
Why I wait here in the rainfall
为何我在这雨中等候

Retrace your footsteps
原路折回
Retrace your mind
回想本心
Retrace your footsteps
重来一次

上一篇 下一篇
评论
热度(9)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER