ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Afterglow - Flores

【无论你做什么,为我做吧】

《Afterglow》——夕阳

Fingers to my toes,
指尖攀上我的脚趾
You know how to touch me
你知道如何抚摸我
I won't let you go
我不会让你走
Till you say you love me
直到你说你爱我

Say that you love me
说你爱我

Paint me in your picture
把我画进你的画
Hold it down with every stroke
每次画都小声点
Hang me above your bedroom wall
把我挂在你卧室的墙上

I feel it in my bones
我感到它在我的身体里
The afterglow
那抹夕阳余晖

Coffee in the midnight bed
午夜床上的咖啡
I'm about to have a heart attack
我快要心脏病发
Now our hearts are racing
现在我们的心在赛跑
Baby, let me know what you're tasting
宝贝 让我知道你再品尝什么

Hold me in your sunset,
在你的日落里拥抱我
Watch until the colors fade
看着我直到颜色褪去
The minutes on horizon
地平线上的每分钟
This is for a true create
这是一个真正的创作

I feel it in my soul
我的灵魂感觉到了
All the afterglow
所有的余晖

Coffee in the midnight bed
午夜床上的咖啡
I'm about to have a heart attack
我快要心脏病发
Now our hearts are racing
现在我们的心在赛跑
Baby, let me know what you're tasting
宝贝 让我知道你再品尝什么

Coffee in the midnight bed
午夜床上的咖啡
I'm about to have a heart attack
我快要心脏病发
Now our hearts are racing
现在我们的心在赛跑
Baby, let me know what you're tasting
宝贝 让我知道你再品尝什么

Whatever you do
无论你做什么
Whatever you do
无论你做什么
Do it for me
为我做吧
Do it for me, baby
为我做吧 宝贝

Whatever you do
无论你做什么
Whatever you do
无论你做什么
Do it for me
为我做吧
Do it for me, baby
为我做吧 宝贝

Coffee in the midnight bed
午夜床上的咖啡
I'm about to have a heart attack
我快要心脏病发
Now our hearts are racing
现在我们的心在赛跑
Baby, let me know what you're tasting
宝贝 让我知道你再品尝什么

Coffee in the midnight bed
午夜床上的咖啡
I'm about to have a heart attack
我快要心脏病发
Now our hearts are racing
现在我们的心在赛跑
Baby, let me know what you're tasting
宝贝 让我知道你再品尝什么

Coffee in the midnight bed
午夜床上的咖啡
I'm about to have a heart attack
我快要心脏病发
Now our hearts are racing
现在我们的心在赛跑
Baby, let me know what you're tasting
宝贝 让我知道你再品尝什么

Coffee in the midnight bed
午夜床上的咖啡
I'm about to have a heart attack
我快要心脏病发
Now our hearts are racing
现在我们的心在赛跑
Baby, let me know what you're tasting
宝贝 让我知道你再品尝什么

Coffee in the midnight bed
午夜床上的咖啡
I'm about to have a heart attack
我快要心脏病发
Now our hearts are racing
现在我们的心在赛跑
Baby, let me know what you're tasting
宝贝 让我知道你在品尝什么

上一篇 下一篇
评论
热度(8)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER