ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
I'll Be There - Declan Galbraith

【一切令人讶异,竟能见到一直以来梦中的世界和你。真好】

《I will be there》——我会在那里

You and I must make a pact
你和我必须来一个约定
we must bring salvation back
我们必须把救赎回
Where there is love
哪里有爱
I'll be there
我会在那里

I'll reach out my hand to you
我会伸出我的手给你

I'll have faith in all you do
我会相信你所做的
Just call my name and I'll be there
只要喊我的名字,我会在那里
And oh

I'll be there to comfort you
我会在那里安慰你
Build my world of dreams around you
围绕着你我建造梦的世界
I'm so glad that I found you
我欣喜万分找到了你
I'll be there with a love that's strong
我就在那里充满了爱意
I'll be your strength
我让你充满力量
I'll keep holding on
我会一直坚持下去
ooh


Let me fill your heart with joy and laughter
让我用欢乐和笑声充满你的心
Togetherness  well that's all I'm after
多么期待重逢的喜悦
just call my name
呼唤我的名字
And I'll be there
我就在那里
I'll be there to protect you
我会在那里保护你
with an unselfish love I respect you
用无私的爱尊敬你

just call my name
呼唤我的名字
I'll be there
我就在那里
ooh

I'll be there to comfort you
我会在那里安慰你
Build my world of dreams around you
围绕着你我建造梦的世界
I'm so glad that I found you
我欣喜万分找到了你
I'll be there with a love that's strong
我就在那里充满了爱意
I'll be your strength
我让你充满力量
I'll keep holding on
我会一直坚持下去
ooh


If you should ever find someone new
宝贝你曾经找了另一个人
I know he'd better be good to you
我知道他最好对你更好
Cos if he doesn't
因为如果他不
I'll be there
我会在那里
Don't you know  baby  yeah yeah
难道你不知道吗?宝贝
I'll be there I'll be there
我就在那里我就在那里
just call my name
呼唤我的名字
I'll be there
我就在那里
Just look over your shoulders
只要朝你肩膀旁边看
I'll be there I'll be there
我就在那里我就在那里
just call my name
呼唤我的名字
I'll be there
我就在那里
Don't you know  baby  yeah yeah
难道你不知道吗?宝贝
I'll be there I'll be there
我就在那里我就在那里
just call my name
呼唤我的名字
I'll be there
我就在那里

上一篇 下一篇
评论(1)
热度(12)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER