ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Eyes Half Closed - Crywolf

【彼此皆是最烈的酒,认真共醉一次,只一次,无需有彼此以外的下次。】

《eyes half closed》

You were the answer to my dreams
你是我梦里的归宿
Your scent in me so deep
你的气息,我的血髓
I wanna tell you something
有些话我必须倾诉
Dressed in a stunning red
你穿上那件迷醉红
Your head upon my chest
你将头轻靠我胸口
The pain inside means nothing
那点痛楚又算神马

Take off your shirt and lay down
褪掉衣衫,轻轻躺下
Right next to the pile of things we loved when we were younger
就着那对衣物,我们缠绕交织/这就是我们年轻时的孟浪
Eyes half closed
春眼朦胧
You were the answer that I had
你是我此生的答案
But you weren't all I wanted
但我仍不满足
You weren't all I needed
但我尚有所求
So
那末
Take a spot in front of me and
来到我面前
Listen now I'm coming clean
坐下听我言
There're so many things I think you should know
好些事你应该明了
Take apart all the melodies and
抛开旋律的干扰
Deconstruct what's inside of me
直取我内心的老巢
You're all I want to see before I go
你是我离开前的唯一挂念
You were the answer to my dreams
你是我梦想的存在
Your scent in me so deep
你的气息,我的纹身
I wanna tell you something
有些话儿须交代
Betrayed by the words I said
我已被我的唇齿出卖
My head upon your chest
我的右脸枕着你的左奶
The pain inside meant nothing
内心的纠结算个屌
Let's get the fuck out of this town
一起逃离这法克镇才是王道
And pass around a bottle in remembrance of our hearts, dear
同饮一瓶芳馨美酒/纪念我们内心的自由
Eyes half closed
醉眼迷朦
I am the one you're searching for
我就是你此生的追求
But I'm not all you wanted
而你仍不满足
I'm not all you needed, oh
而你还有所求

上一篇 下一篇
评论
热度(14)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER