ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Dreaming Of You - Selena

【把最真实、最淳朴、最能与自己美感或爱情相呼吸的留给自己】

《Dreaming of you》——梦见你

Late at night when all the world is sleeping
午夜当世界都在沉睡之时
I stay up and think of you
我却因思念你而辗转反侧
And I wish on a star that somewhere
多想在某颗星星上
You are thinking of me too
你也在静静地想着我
Cause I'm dreaming of you tonight, till tomorrow
今晚我将思念你到天明

I'll be holding you tight
紧紧抱着你
And there's nowhere in the world
我不愿去世界的任何地方
I'd rather be than here in my room,
我只想在房间里
dreaming about you and me
在梦中描绘你我
Wonder if you ever see me and
梦中你可曾看见我?
I wonder if you know I'm there
是否知道我在这儿等着你
If you look in my eyes would see me
直视我的眼睛你会看到我
what's inside Would you even care
你在乎我的内心吗?
As I just wanna hold you close but so far
仅仅只想再靠近你
All I have are dreams of you
却发现只能在梦里
So I wait for the day to have the courage to say
但我等着那一天来临,我要鼓起勇气告诉你
How much I love you, yes I do
我有多我爱你!是的我爱你
I'm dreaming of you tonight, till tomorrow
今晚我将思念你到天明
I'll be holding you tight
我要紧紧抱着你
And there's nowhere in the world
这世上没有任何我想去的地方
I'd rather be than here in my room,
我只想在自己的房间
dreaming about you and me
在梦中描绘你我
Late at night wehn all the world is sleeping
当世界沉睡之时
I stay up and think of you
我却因思念你而辗转反侧
Still can't believe that you came up to me
仍然不敢相信你走向我
And said I love you I love you too
说你也爱我
Now I'm dreaming with you tonight, till tomorrow
现在我正在梦中与你邂逅直到天明
and for all of my life
用我的余生
And there's nowhere in the world I'd rather be
我不愿去世界的任何地方
Than here in my room, dreaming with you endlessly
只想在房间里无止尽地思念你
And there's nowhere in the world I'd rather be
我不愿去世界的任何地方
Than here in my room, dreaming with you endlessly
只想在房间里无止尽地思念你
dreaming of you
梦见你


上一篇 下一篇
评论
热度(23)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER