ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Hope Where Have You Gone? - Fleurie

【凡是你抗拒的,都会持续,甚至你的情绪都会传出回声来,所有的外在事物都是你内在投射出来的结果。】

《Hope Where Have You Gone?》——希望你可以去那里

Hope where have you gone
希望你可以去那里
I've been runnin' for
我曾一直寻找的地方
Cross the ocean landscapes
穿过海洋
Sailing out passed the coast guard
越过海岸防线
Hope where are you now
希望你可以去那里
Just when I needed you
在我需要你的时候

You left me for a crime
你让我犯罪
Left me for a June
让我独自度过漫长岁月
Left me for a crowded room
让我独自在拥挤的房间
So I stare at paper hearts in a room
我只能看着房间里一颗脆弱的心
In time and I will have nothing to say
我无话可言
Show him the backs of all my coats
让他看我所有的疑虑
Things he did away
虽然他已经离我而去
And I'm scared and alone
恐惧和孤单一直围绕着我
And I'm torn, I'm tearing apart at the seams
我被撕裂
Feel my thread bare skin
感觉有什么穿透过我的皮肤
Warmth from winter wind
温暖来自寒冬的风
Weathered by the rain
雨水让万物褪色
And temporary moments leaving permanent stains
短暂的一秒却让我永远铭记
So I stare at paper hearts in a room
我只能看着房间里一颗脆弱的心
In time and I will have nothing to say
我无话可言
Show him the backs of all my coats
让他看我所有的疑虑
Things he did away
虽然他已经离我而去
And I'm scared and alone
恐惧和孤单一直围绕着我
And I'm burned and terrified
焦虑和担忧一直侵蚀着我
Oh, what has become of me
我到底经历了什么
Of who and then all of me
我的一切究竟属于谁
And why didn't he call me
为什么他不联络我
So we'll stare that big black horse in the mouth
我们一起看无边的恐惧被吞噬
And tell him all I wanted to say
告诉他我的肺腑之言
Show him the backs of all my fears and doubts
让他看到我所有的恐惧和猜疑
And things he did away
虽然他已经离我而去


上一篇 下一篇
评论
热度(12)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER