ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Imagine Me Without You - 张木易

【一种精神安于世间的一切,一颗心中爱慕永远的无邪】

《imagine without you 》——你是我生存的希望

As long as stars shine down from heaven
只要天上的繁星依旧照耀
And the rivers run into the sea
溪流依旧流入海洋
Till the end of time forever
哪怕到时间的尽头
You’re the only love I’ll need
你是我最爱的唯一
In my life you’re all that matters
你是我的生命之最

In my eyes the only truth I see
我眼前只看到了真理
When my hopes and dreams have shattered
当我的希望与梦想都摔得粉碎
You’re the one that’s there for me
你依然会在那里为我而守候
When I found you I was blessed
当我遇到你时是多么幸运
And I will never leave you, I need you
而我再也不会离开你,我需要你
Imagine me without you
若此生失去了你
I’d be lost and so confused
我会迷失困惑不已
I wouldn’t last a day, I’d be afraid
我无法活下去,我会害怕
Without you there to see me through
如果没有你在那为我守候
Imagine me without you
若此生失去了你
Lord, you know it’s just impossible
主啊,你明白我无法离开你而活
Because of you, it’s all brand new
因为有你,一切才焕然一新
My life is now worthwhile
我的生命如今充满了意义
I can’t imagine me without you
我无法想象自己离你而去
When you caught me I was falling
当你在我坠落时将我接住
You’re love lifted me back on my feet
你的爱让我再次站起来
It was like you heard my calling
就像是你听到了我的呼唤
And you rush to set me free
并奔跑而来释放我自由
When I found you I was blessed
当我遇到你时是多么幸运
And I will never leave you, I need you
而我再也不会离开你,我需要你
Imagine me without you
若此生失去了你
I’d be lost and so confused
我会迷失困惑不已
I wouldn’t last a day
我一天也无法活下去
Without you there to see me through
如果没有你在那为我守候
Imagine me without you
如若我失去了你
Lord, you know it’s just impossible
主啊,你明白我无法离开你而活
Because of you, it’s all brand new
因为有你,一切才焕然一新
My life is now worthwhile
我的生命如今充满了意义
I can’t imagine me without you
我无法想象自己离你而去
When I found you I was blessed
当我遇到你时是多么幸运
And I will never leave you, I need you oh
而我再也不会离开你,我需要你
Imagine me without you
若此生失去了你
I’d be lost and so confused
我会迷失困惑不已
I wouldn’t last a day, I’d be afraid
我无法活下去,我会害怕
Without you there to see me through
如果没有你在那为我守候
Imagine me without you
如若我失去了你
Lord, you know it’s just impossible
主啊,你明白我无法离开你而活
Because of you, it’s all brand new
因为有你,一切才焕然一新
My life is now worthwhile
我的生命如今充满了意义
I can’t imagine me without you
我无法想象自己离你而去

上一篇 下一篇
评论
热度(9)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER