ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Affection - Cigarettes After Sex

【成长就是:渐渐温柔,克制,朴素,不怨不问不记,安静中渐渐体会生命盛大。】

《Affection》——钟爱

I know that you say
我知道你会说
I get mean when I'm drinking but
我喝醉的时候非常刻薄但是
Then again sometimes I get really sweet so
有时我又非常撩人
What does it mean
所以这代表着什么
If I tell you to go fuck yourself
如果我告诉你去你丫的
Or if I say that you're beautiful to me
又或者我说你对我来说美丽无暇

It's affection always
这一直都代表着我喜欢你
You're gonna see it someday
终有一天你会明白
My attention for you
我对你的爱
Even if it's not what you need
就算这不是你需要的
Sometimes we talk all night long
有时我们彻夜长谈
we don't shut up
喋喋不休
And when it's late we'll say we're still wide awake so
就算已经很晚了我们也会觉得还很精神
We love to talk about how you'll come up to visit me
我们喜欢讨论你会怎么出现在我面前
And we'll rent a car and we'll drive upstate
然后我们会租一辆车一路向北
It's affection always
这一直都代表着喜欢
You're gonna see it someday
终有一天你会明白
My attention's on you
我对你的喜欢
Even if it's not what you need
就算这不是你所需的
I think of you
我想念你
I want you too
我也想要拥有你
I'd fall for you
我为你倾倒
I think of you
我想念你
I want you too
我也想要拥有你
I'd fall for you
我为你倾倒
I think of you
我想念你
I want you too
我也想要拥有你
I'd fall for you
我为你倾倒
I think of you
我想念你
I want you too
我也想要拥有你
I'd fall for you
我为你倾倒
It's affection always
这一直都代表着喜欢

It's affection always

这一直都代表着喜欢

I like you


上一篇 下一篇
评论(2)
热度(25)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER