ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Use Me Up - Wanderhouse

【 相思如画,笑靥如花 】  早安

《use me up》——消耗我

rock bottom
我在岩石之底
waiting for you
等待你
and i'll be cross-hearted
如此全心全意
waiting for you
守候你
satellites
卫星
rounding the moon
环绕月球

and i'm still dust-covered
我在灰尘之下
waiting for you
渴望你
you can use me up
尽情消耗我吧
you know i'll give you everything
你知道我为你倾尽所有
love me any way you want
随你所爱
before you run away
不要逃离
you can use me up
尽情消耗我吧
you know i'll give you everything
你知道我为你倾尽所有
chew me up and spit me out
咀嚼我的身体 吐掉我的心脏
i'll love you anyway
我还是会爱你
blind lover
盲目的恋人
waiting for you
等待你
your silhouette is still moving
你迷人的轮廓
inside of our room
还在我的房间游离
red tide
血红的潮汐
swallowed the blue
吞噬了我的碧蓝
and my ship's under water
我的船沉入水底
waiting for you
渴望着你
you can use me up
尽情消耗我吧
you know i'll give you everything
你知道我为你倾尽所有
love me any way you want
随你所爱
before you run away
不要逃离
you can use me up
尽情消耗我吧
you know i'll give you everything
你知道我为你倾尽所有
chew me up and spit me out
咀嚼我的身体 吐掉我的心脏
i'll love you anyway
我还是会爱你
i'm here ready when you're ready
我随时供你享用
i'm here say you won't forget me
说你会永远记住我
i'm here ready when you're ready
我随时供你享用
i'm here
此时此地
you can use me up
尽情消耗我吧
you know i'll give you everything
你知道我为你倾尽所有
love me any way you want
随你所爱
before you run away
不要逃离
you can use me up
尽情消耗我吧
you know i'll give you everything
你知道我为你倾尽所有
chew me up and spit me out
咀嚼我的身体 吐掉我的心脏
i'll love you anyway
我永远会爱你
i'm here ready when you're ready
我随时供你享用
i'm here say you won't forget me
说你会永远记住我
i'm here ready when you're ready
我随时供你享用
i'm here say you won't forget me
说你会永远记住我
i'm here ready when you're ready
我随时供你享用
i'm here say you won't forget me
说你会永远记住我
i'm here ready when you're ready
我随时供你享用
i'm here say you won't forget me
说你会永远记住我


上一篇 下一篇
评论
热度(12)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER