ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Hurricane (J Lisk Remix) - J Lisk、Danny Darko

【Can you feel it,If you feel it, you feel it...】想念,淌泪如雨下


《Hurricane》——飓风

Hoaa hurricane
飓风
Like a hurricane
飓风一样
Don't be shy baby
亲爱的,别害羞
If you want to be with me
要是想和我在一起
So tell me you're into this
就告诉我你为此着迷
I want to feel your kiss
我要感受你的吻

I want you to show me everything
我要让你都表现出来
How it could be
到底会怎样
Yeah baby you need this
亲爱的,你需要这样
I want to feel your lips
我要触碰你的唇
Can you feel it, do you know
你能感觉到吗,你知道吗
That your eyes hit me like a hurricane
你的眼眸如飓风,一击入心
Like a hurricane
飓风一样
Like a hurricane
有如飓风

I like what you do, yeah
我喜欢你正在做的
I like what you do
我喜欢你正在做的
Because I can see through it
我能看透这一切
If it ain't real, and you're right here
也许这些不是真的,但你就在这儿
I can feel you, do you know
我能感觉到你,你知道吗
That your eyes hit me like a hurricane
你的眼眸如飓风,一击入心
Yeah baby blow me, need me, away, oh yeah
亲爱的,尽情撩动我吧,你需要我
Can you feel me, did you know
你能感觉到我吗,你知道吗
That your eyes hit me like a hurricane
你的眼眸如飓风,一击入心
Yeah baby blow me, away, away, away
亲爱的,尽情撩动,大肆席卷
Like a hurricane
飓风一样
Like a hurricane
有如飓风
If you feel it yea you feel it..
你能感觉到吗?你感觉到了


上一篇 下一篇
评论
热度(18)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER