ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Time (Dimatis Remix) - Dimatis、DesTiny

【幸福的时候,唱欢乐之歌吧!忧伤的时候,更大声的唱欢乐之歌吧!忧欢虽是有情必然的一种连接,但忧欢也只是生命偶然的一场派对!】

《Time 》

It's us moving to the sound
我们向声源靠近
Your lips are all I need
你的双唇是我所需的一切
When the music comes around
当音乐萦绕耳边
You play up the energy
你卖力舞动着
And never bring it down
从未放下力气
I wasn't sure of destiny
我曾对命运毫无把握

Until you came around
直至你的来临

Hold me sweetly, hold me tight
甜蜜地抱我,紧紧地抱我
This could be our last night
或许这是我们的最后一夜
Kiss me with passion before you say goodbye
挥别前,激情地吻我吧

We're never going to get today back
今日难以在将来寻回
Come tomorrow this will be the past
明日将至,我们的爱将成为过去
Tick tock, not going to waste a day
时间滴答流走,别再浪费这一天了
I'm going to live it up
我要狂欢一场
The beat echoing in my ears
节拍在耳间反射
While I'm staring at the clock
在我凝视着钟表时
You play up the energy
你卖力舞动着
And never bring it down
从未放下力气
I wasn't sure of destiny
我曾对命运毫无把握
Until you came around
直至你的来临

Hold me sweetly, hold me tight
甜蜜地抱我,紧紧地抱我
This could be our last night
或许这是我们的最后一夜
Kiss me with passion before you say goodbye
挥别前,激情地吻我吧


上一篇 下一篇
评论
热度(11)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER