ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Eternal Love - Michael Learns To Rock

【情难自已。】

《eternal love 》——永恒的爱

It's a beautiful feeling
这是一种美妙的感觉
what we got deep inside
深藏于我们的心底
we got a flame that will last forever
我们拥有永恒的爱火
together you and I
你和我一起

Such a rush of emotions
这情愫澎湃汹涌
there's no way we can push it away
我们无法将它推开
cuz they'll never tear our love apart
因为他们永远不会碎裂我们的爱
our bond will never break
我们连结的纽带永不会断裂
Do you believe in the power
你相信
of everlasting love
这种永恒之爱的力量吗
we can make it if we stay together
我们最终会成功 只要我们在一起
our love is just enough
我们之间的爱已足够
Promise me this forever
答应我这爱会是永远
we'll always stay this way
我们之间永远这般相爱
we can start at the end of time
我们也可以在时间的尽头重新开始
and do it all again
让爱重新发生
Oh my love
哦 我的爱
I'm all yours
我的一切都属于你
and there will never be another one
永远不会有另一个人替代你
'cause I'm eternally yours
因为我永远只属于你
My heart's a flame
我的心如熊熊火焰
and it's burning in your name
在你的名字间炙热燃烧
even through the sands of time
即使时间如沙流逝
my love will always grow
我的爱会越来越浓
and I won't let go
我绝不会放手这份爱
No matter if you're near of far
无论你是近是远
our bond will never break
我们连结的纽带觉不会断裂
Promise me this forever
答应我这爱会是永远
we'll always stay this way
我们将永远这般相爱
we can start at the end of time
我们也可以在时间的尽头重新开始
and do it all again
让爱重新发生
Oh my love
哦 我的爱
I'm all yours
我的一切都属于你
and there will never be another one
永远不会有另一个人替代你
'cause I'm eternally yours
因我永远只属于你
My heart's a flame
我的心如熊熊火焰
and it's burning in your name
它在以你的名义燃烧
even through the sands of time
即使时间如沙流逝
my love will always grow
我的爱也永远都在
and I won't let go
我绝不会放手这份爱
It's a beautiful feeling
这是一种美妙的感觉
we've got deep inside
深藏于我们的心底
and there'll never be another one
永远不会有另一个人替代你
'cause I'm eternally yours
因我永远只属于你
My heart's a flame
我的心如熊熊火焰
Such a rush of emotions
这情愫鹏鹏澎湃汹涌
burning in your name
它在以你的名义燃烧
we can't push it away
我们无法将它推开
even through the sands of time
即使时间如沙流逝
my love will always grow
我的爱会越来越浓
My eternal love
我对你永恒的爱


上一篇 下一篇
评论
热度(14)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER