ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Carry Me Home - SOHN

【过年时回家爸爸说他今年眼睛不如往年那么好了,太远太小会看不实在,耳朵也太小声会听不清,他说等我结婚了他就想自己一个人出去到处看看。想家】

《Carry me home》——带我回家

Drop your weapons
放下你的武器
Carry me home
带我回家
Carry me home
带我回家
Leave no defense
卸下防御
Carry me home
带我回家
Carry me home
带我回家

Let the waves wash over me
让波浪从我身上冲过
Carry me home
带我回家
Carry me home
带我回家
On the land or the sea
在陆地或海上
Carry me home
带我回家
Carry me home
带我回家
Close your eyes
闭上你的眼睛
Can you feel it ?
你能感受到吗?
Can you feel the light
你能感受到这光吗?
Can you feel it ?
你能感受到吗?
Pick up all the pieces
拾起所有碎片
Carry them home
带他们回家
Carry me home
带我回家
Hold on and release us
坚持并让我们释怀
Carry us home
带我们回家
Carry me home
带我回家
(Close your eyes)
闭上你的眼睛
I give it all to find you
我会付出一切去找你
(Can you feel the light (Close your eyes)
你能感受到这光吗?闭上你的眼睛
(Can you feel it ?)
你能感受到吗?
And carry you home
带我回家
Carry me home
带我回家
It's easy to fade on
这光容易褪色
to fade on
褪色
To carry me home
带我回家
(Can you feel it ?)
你能感受到吗?
To carry me home
带我回家
Can you feel the light
你能感受到这光吗?


上一篇 下一篇
评论(2)
热度(10)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER