ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
You Can Trust In Me - Hotel Saint George

【心墙易筑,不易撤。似他人,又像自己。】

《You can trust in me》—如若你相信

I know
我明白
It is hard to fall in love
坠入爱河很难
When you feel blue
当灰暗的忧伤
Deep inside your heart
在你内心深处
I'm sure
我敢肯定
You got so much more to give
你的内心还藏着无尽的热情
Believe in me
相信我
I can let it shine again
我会让它再次闪耀
Surrender
卸下防备吧
Baby please surrender
宝贝,请卸下你的防备
I will be so tender
将会很温柔
If you trust in me
如果你相信我
Pretender
伪装
I won't be pretender
我不会再伪装
Baby please surrender
亲爱的卸下你的防备吧
You can trust in me
如果你相信我的话

You know
你知道
these are not only words (not only words)
这不仅是一句话而已(不仅是一句话)
I know it's true
我知道这是真的了
look into my eyes
看着我的双眼
I'm sure
我敢肯定
If you wanna feel the same
如果你想感觉一样的话
Believe in me
相信我
I will let it shine again
我会让它再次闪耀
Surrender
卸下防备吧
Baby please surrender
宝贝,请卸下你的防备
I will be so tender
我将会极尽温柔
If you trust in me
如果你相信我
pretender
伪装么
i won t be pretender
我不会再伪装
baby please surrender you can trust in me
亲爱的请卸下防备

I spend my nights and days
我用尽我的时光
Try to do my best and I confess
想要做到最好 我忏悔
So I guess that our love aren't gonna be less
所以我猜我们的爱情不会殆尽
And must believe my promises days are true
必须相信我的誓言日是真的
Draw the tears from your eyes no more stupid lies for you
拭去你的眼泪不再对你撒那些愚蠢的谎

Believe in me you can trust in me
相信我你可以相信我
Believe in me you can trust in me
相信我你可以相信我
Believe in me you can trust in me
相信我你可以相信我
If you trust in me
如果你相信我

Surrender
就卸去防备吧
Baby please surrender
宝贝卸去防备吧
I will be so tender
我会很温柔
If you trust in me
如果你相信我
Pretender
伪装么
I won't be pretender
我不会再伪装
Baby please surrender
所以宝贝请别伪装
If you trust in me If you trust in me
若果你真相信我

上一篇 下一篇
评论
热度(17)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER