ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Need To Feel Loved (LVNDSCAPE Sunset Chill Mix) - Sander Van Doorn、LVNDSCAPE

【等待是漫长的,我很好,愿同好。】

《need to feel loved》

Come catch me babe
来找我宝贝
I'm falling
我爱你
Come save me baby
来救我 宝贝
I'm calling
我在电话
Come be with me babe
跟我来 宝贝
Come as you are
就这样地来吧

Come and catch a fire baby
来抓住这火热的宝贝
Don't let me fade away
不要让我消失
Don't let me fade away
不要让我消失
Come catch a feeling
来抓住这种感觉
It's electrifying me
震撼我
Eyes wide open
睁大眼睛
I'm dreaming
我是在做梦
Free falling baby
自由陷落的宝贝
Awake before I'm down
在我下来之前醒来
Free falling baby
自由陷落的宝贝
Awake before I'm down
在我下来之前醒来
Free falling baby
自由陷落的宝贝
I need to feel loved
我需要被爱的感觉
Come hold me babe
来抱我宝贝
I need to feel loved
我需要被爱的感觉
I need to feel loved
我需要被爱的感觉
(I'm in love)
我恋爱了
I need to feel loved
我需要被爱的感觉
(I'm in love)
我恋爱了
Come hold me babe
来抱我宝贝
I need to feel loved
我需要被爱的感觉


上一篇 下一篇
评论
热度(21)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER