ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Forget About It All - Arctic Lake

【故事听多了便不辨真假,冷漠夹带温暖,温暖专治无情,都是殊途同归,一切距离刚刚好。】

Forget About It All——忘却一切


Fingers trace the pulses I feel beneath your skin

指尖寻找着我在你肌肤下感应到的脉搏

Hands that used to roam no longer reaching

曾在你身上游走的双手 却不再能触及你

Thoughts swell but I fight to keep them in

我努力抵抗住汹涌的思绪

I know I can't hear how they sound to him

深知自己无法与他感同身受

Can I be so bold and ask one thing

我能否鼓起勇气 问一件事

Won't you hold me

你不拥抱我吗?

And help me forget about it all

助我忘却一切

Hold hold me

紧紧拥抱我

I need you to hold me

我需要你紧紧拥抱我

And help me forget about it all

助我忘却一切

Hold hold me

紧紧拥抱我

So far is he who lays to my side

他与我相隔甚远 躺在我身旁的究竟是谁

Burning questions dance behind those eyes

那双眼背后 潜藏着亟待解决的问题

Can I be so bold and ask one thing

我能否鼓起勇气 问一件事

Won't you hold me

你不拥抱我吗?

And help me forget about it all

助我忘却一切

Hold hold me

紧紧拥抱我

I need you to hold me

我需要你紧紧拥抱我

And help me forget about it all

助我忘却一切

Hold hold me

紧紧拥抱我

I'm holding the dream you used to believe

我还坚信着你曾经的梦想

If it's still true

若它仍然真实

I need you too

我也需要你啊

I'm holding the dream you used to believe

我还坚信着你曾经的信仰

If it's still true

若它仍然真实

If it's still true

若它仍然真实

I need you too

我也需要你啊

Won't you hold me

你不拥抱我吗?

And help me forget about it all

助我忘却一切

Hold hold me

紧紧拥抱我

I need you to hold me

我需要你紧紧拥抱我

And help me forget about it all

助我忘却一切

Hold hold me

紧紧拥抱我

上一篇 下一篇
评论
热度(41)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER