ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
I'll Be There - Mariah Carey、Trey Lorenz

【哪里存在着爱,那里就有我,无论你在哪里,我一直在那里】

You and I must make a part
你我必须立下约定
We must bring salvation back
我们必须带回救赎
Where there is love
哪里存在着爱
I'll be there
那里就有我
I'll reach out my hand to you
我将伸手给你
I'll have faith in all you do
我对你充满信心

Just call my name and
只要呼唤我的名字
I'll be there
我会在那里
And oh

I'll be there to comfort you
我会在那里,在那里安慰你
Build my world of dreams around you
在你的身边,建造梦想的世界
I'm so glad that I found you
真是幸运,在万千世界找到了你
I'll be there with a love that's strong
我会在那里,那份爱将无比强烈
I'll be your strength
我将会是你的力量
I'll keep holding on
我会继续拥抱着你
Let me fill your heart
让我用喜悦与欢笑
with joy and laughter
填充你空虚的内心
Togetherness well that's all I'm after
紧紧相拥,为我所求
Just call my name and
只要呼唤我的名字
I'll be there
我会在那里
I'll be there to protect you
我会在那里,在那里保护你
With an unselfish love I respect you
用一颗无私的心,一直尊重着你
Just call my name and
只要呼唤我的名字
I'll be there
我会在那里
And oh

I'll be there to comfort you
我会在那里,在那里安慰你
Build my world of dreams around you
在你的身边,建造梦想的世界

I'm so glad that I found you
真是幸运,在万千世界找到了你
I'll be there with a love that's strong
我会在那里,那份爱将无比强烈
I'll be your strength
我将会是你的力量
I'll keep holding on
我会继续拥抱着你
If you should ever find someone new
若是你找到了新的她
I know she'd better be good to you
我懂,她对你一定百依百顺
'Cos if she doesn't
若是她不这样
I'll be there
我会在那里
Don't you know, baby, yeah yeah
知道吗,亲爱的?
I'll be there, I'll be there
我会在那里,我会在那里
Just call my name
只要呼唤我的名字
I'll be there
我会在那里
I'll be there, I'll be there
我会在那里,我会在那里
Just call my name
只要呼唤我的名字
I'll be there
我会在那里
Just look over your shoulders
只要看看你的肩头
Just call my name
只要呼唤我的名字
I'll be there
我会在那里


上一篇 下一篇
评论
热度(16)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER