ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Once Upon A Dream - Lana Del Rey

【如沉睡梦中  喋喋不休】

I know you
我认识你

I walk with you once upon a dream
我曾一度与你在梦中漫步

I know you the gleam in your eyes
我认识你眼中的光芒

Is so familiar a gleam
那闪烁的光芒是如此的熟悉

Yet I know it's true
而且我知道它多么的真实

That visions are seldom all they seem
那样的幻象似乎很难再见到

But if I know you
但如果我了解你

I know what you'll do
我知道你会做什么

You'll love me at once
你会再爱我一次

The way you did
用你的方式

Once upon a dream
在梦里呈现一次

But if I know you
但如果我了解你

I know you what you'll do
我知道你会做什么

You'll love me at once
你会再爱我一次

The way you did
相同的经历与你相同的方式

Once upon a dream
再一次显现在梦中

上一篇 下一篇
评论
热度(4)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER