ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
I See the Sky - Dream Lake

【我知道他知道我所知道的。】【阳光正好,温柔又自由。】

《I see the sky》——我望向天空

When I look upon your smile I can see it in your eyes I'm not sure
看着你的微笑,我并不确定在你的眼中是否也能看到
Cause you said you wouldn't lie
因为你说你不会撒谎
Where were you the other night I'm not sure
我也不知道另一个夜晚你会在哪
I try to walk his way but my shadow is stopping me now
我试图走他走过的路,但现在我的影子阻止了我前进的脚步
And I know that he knows that I know
我知道他知道我所知道的
I see the sky
我望向天空

The birds don't fly high
那鸟儿无法高飞
When I look upon your smile I can see it in your eyes I'm not sure
看着你的微笑,我并不确定在你的眼中是否也能看到
Cause you said you wouldn't lie
因为你说你不会撒谎
Where were you the other night I'm not sure
我也不知道另一个夜晚你会在哪
I try to walk his way but my shadow is stopping me now
我试图走他走过的路,但现在我的影子阻止了我前进的脚步
And I know that he knows that I know
我知道他知道我所知道的
I see the sky
我望向天空
The birds don't fly high
那鸟儿无法高飞
(Dududu dudu dudududu dudu,)
(嘟嘟嘟嘟嘟……)
(Dadududadada...)
(哒嘟哒哒哒哒哒……)
I see the sky
我望向天空
The birds don't fly high
那鸟儿无法高飞
(Dududu dudu dudududu dudu...)
(嘟嘟嘟嘟嘟……)
I see the sky
我望向天空
The birds don't fly high
那鸟儿无法高飞
I see the sky
我望向天空
The birds don't fly high
那鸟儿无法高飞


上一篇 下一篇
评论
热度(6)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER