ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Love Me Tender - Connie Francis

【梦中的你,这么近,却又那么远】

《Love me tender》——温柔地爱我

Love me tender,love me sweet;
温柔地爱我,甜蜜地爱我
Never let me go.
永远不要放手让我走
You have made my life complete.
有了你我的生活才完整
And I love you so.
我是那样爱你。
Love me tender,love me true;
温柔地爱我,真实地爱我
All my dream ful fill,
那足以满足我所有的梦想
For my darling, I love you.

因为亲爱的我爱你
And I always will.
永远都爱你
Love me tender,love me long;
温柔地爱我,持久地爱我
Take me to your heart,
把我藏在你的内心
For it's there that I belong,
因为那里是我的家
And we'll never part.
我们永远不分离
Love me tender,love me true;
温柔地爱我,真实地爱我
All my dream ful fill,
那足以满足我所有的梦想
For my darling, I love you.
因为亲爱的我爱你
And I always will.
永远都爱你
Love me tender,love me dear;
温柔地爱我,怜惜地爱我
Tell me your are mine,
告诉我你是我的
i'll be yours through all the year,
我就会永远呆在你身边
Till the end of time
直到时间的尽头
Love me tender,love me true;
温柔地爱我,真实地爱我
All my dream ful fill,
那足以满足我所有的梦想
For my darling, I love you.
因为亲爱的我爱你
And I always will.
永远都爱你


上一篇 下一篇
评论(1)
热度(12)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER