ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Mama - Il Divo

【爱你是我的生趣,愿你一生不畏惧】

《Mama》——妈妈

Mama thank you for who I am

妈妈 感谢你  为了我所有的
Thank you for all the things I'm not

感谢你  为了那些我所没有得
Forgive me for the words unsaid

请原谅我  为了那些没有说出的话
And for the times I forgot

以及那些我忘记的时光

Mama remember all my life

妈妈想起我的一生
You showed me love,you sacrificed

你给予我爱,你牺牲自己
Think of those young and early days

回想起那些早年的日子
How I've changed Along the way (along the way)

一直以来我是怎样改变的(一直以来)

And I know you believed

我知道你相信
And I know you had dreams

我也知道你有梦想
And I'm sorry it took all this time to see

很遗憾过了那么就我才看清
That I am where I am because of your truth

我现在所拥有的一切都是由于你的真诚
And I miss you ,  yeah,I miss you

我想念你,是的,我想念你
Mama forgive the times you cried

妈妈请原谅我 为了你流泪的那些时光

Forgive me for not making right

请原谅我没有做好
All of the storms I may have caused

所有那些我引起的风波
And I've been wrong

我曾经犯的错
Dry your eyes (dry your eyes)

请擦干你的眼泪(擦干你的眼泪)

Because I know you believe

因为我知道你相信

And I know you had dreams

我也知道你有梦想

And I'm sorry it took all this time to see

很遗憾,过了那么久我才看清

That I am where I am because of your truth

我现在所拥有的一切都是有于你的真诚

And I miss you , I miss you

我想念你,我想念  

Mama I hope this makes you smile

妈妈我希望这会使你微笑

I hope you're happy with my life

我希望你为我的生活感到欣慰
At peace with every choice I made

在平静中我所做出的每个抉择
How I've changed Along the way (along the way)

一直以来我是怎样改变的(一直以来)
Cause I know you believed in all of my dreams

因为我知道你相信我所有的梦想
And I owe it all to you ,mama

这一切我都欠你的,妈妈

上一篇 下一篇
评论
热度(22)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER