ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Let Me In - Nomi

【所有的’想要寻找真相‘都源于‘不甘心‘,所有的’自我约制‘都源于’心知肚明‘,那么   能让我看看你的心里还住着我麽?】

《let me in》

it's been crawling in my mind
它一直在我内心涌动
the feeling deep inside
那种深邃的感觉
and i'm standing here
我一直驻守在那里
facing the crowd
面对汹涌的人潮
i've been looking for a window
我一直期盼着能有那么一扇窗
shining in the dark
在黑暗中透过光束

i take a breath
我深深的呼吸
before i close my eyes
在我闭上眼睛之前
i've been looking for a way and i try to keep my heart open
我一直在寻找着道路 努力让自己敞开心扉
cause i know that nothings really over until it's over
因为我知道没什么是真实的 直到它结束了
i'm standing outside your door
我孤独站立在你的门外
you make me come back for more
你令我回忆的思绪涌动
and i can never let you go no
我不想放手 真的不想
this time i'm gonna make it real
这一次 我想让它成真
i wanna know how it feels
我想知道它的感觉如何
to be who i wanna be
成为那个我想成为的人
if you only let me in
如果你仅仅允许我走进来
i've been feeling kind of strange
我觉得这是无比陌生的感觉
i've been looking for a change
我一直期待着改变
a new day
新的一天
to do it all again
让一切重新开始
but i'm surrounded by these walls
但是 我被重重障碍所包围
that needs to crumble down
那些都需要被摧毁
breaking free
我要自由
is all i need
是我所需的所有
i've been looking for a way and i try to keep my heart open
我一直在寻找着路 努力的让自己敞开心扉
and i know that nothings really over until it's over
然而我知道没什么是真实的 直到它结束了
i'm standing outside your door
我一直孤独站在你门外
you make me come back for more
你给了我太多回忆
and i can never let you go no
我不会放手的 不会的
this time i'm gonna make it real
这一次 我想让它成为真实的
i wanna know how it feels
我想知道它是什么感觉
to be who i wanna be
成为我想成为的人
if you only let me in
如果你仅仅让我走进
if you only let me in
如果你仅仅让我走进
oh~

i'm standing outside your door
我就站在你的门外
you make me come back for more
你让我回忆的思绪如潮
and i can never let you go no
我不会放手 不能
this time i'm gonna make it real
这一次 我想它成真
i wanna know how it feels
我想知道它的感觉怎样
to be who i wanna be
成为我想成为的那个人
if you only let me in
如果你仅让我走进
if you only let me in
如果你仅让我走进


上一篇 下一篇
评论
热度(18)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER