ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Goodbye - Air Supply

【爱过,而已。无悔,无恨,无感。】

《goodbye》——再见(在/再也不见)

I can see the pain living in your eyes
我可以从你眼里看出你的伤痛
And I know how hard you try
我也知道你做了多少的努力
You deserve to have so much more
你值得拥有这一切
I can feel your heart and I sympathize
我可以感同身受
And I'll never criticize all you've ever meant to my life
我不会去苛责你过去对我的种种
I don't want to let you down
我不想让你失望

I don't want to lead you on
不想让你受牵制
I don't want to hold you back
不想阻碍你
From where you might belong
去属于你的地方
You would never ask me why
你不要问我为什么
My heart is so disguised
我的心已经重重伪装
I just can't live a lie anymore
无法再承受任何谎言
I would rather hurt myself
我宁愿自己扛
Than to ever make you cry
也不要你心伤
There's nothing left to say but good-bye
除了告别无需再多言

You deserve the chance at the kind of love
你可以有机会得到爱
I'm not sure I'm worthy of
那种我不确定我是否配得上的爱
Losing you is painful to me
失去你让我痛苦
I don't want to let you down
我不想让你失望
I don't want to lead you on
不想让你受牵制
I don't want to hold you back
不想阻碍你
From where you might belong
去属于你的地方
You would never ask me why
你不要问我为什么
My heart is so disguised
我的心已经重重伪装
I just can't live a lie anymore
无法再承受任何谎言
I would rather hurt myself
我宁愿自己扛
Than to ever make you cry
也不要你心伤
There's nothing left to say but good-bye
除了告别无需再多言
You would never ask me why
你不要问我为什么
My heart is so disguised
我的心已经重重伪装
I just can't live a lie anymore
无法再承受任何谎言
I would rather hurt myself
我宁愿自己扛
Than to ever make you cry
也不要你心伤
There's nothing left to try now it's gonna hurt us both
再尝试已于事无补,只会两败俱伤
it's no other way than to say goodbye
除了告别没有其他办法了

上一篇 下一篇
评论(1)
热度(27)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER