ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Drive - GLADES

【梦中都怕失去彼此】

《Drive》

I'm caught up when you look at me
当你看向我的刹那我的心便被你俘获了
You let my heart breathe with ease
你让我的心放松自如
Chasing stars in our galaxy
追逐星系里的繁星
Making our own make-believe
走进亦真亦幻的世界

I want you when the sun goes low
日落之时我渴望拥有你

Your body warmth wants me close
你温情脉脉渴望与我靠近
You say you're always by my side
你说你会与我相伴不离
'Till my blood runs dry
直到我死去 血液干涸

And I know I'll never be the same without you
我也明白如果失去了你我会判若两人
Don't let this moment slip away
别让此刻匆匆溜走

I'll take you for a drive
我会带你去兜风
Kiss me on the corner with your hand in mine
你双手搭在我肩上 我们在角落里亲吻
Ooh, say you love me too
哦 告诉我你也爱我
I'll give it to you
我会把心交付于你

Freeze time when we collide
当我们激情碰撞时时间能都停止了转动
Our love won't be confined
我们的爱情不会受到束缚
No way that the eye can hide
眼神隐藏不了爱的渴望
'Till my blood runs dry
直到我死去 血液干涸

And I know I'll never be the same without you
我也明白如果失去了你我会判若两人
Don't let this moment slip away
别让此刻匆匆溜走

I'll take you for a drive
我会带你去兜风
Kiss me on the corner with your hand in mine
你双手搭在我肩上 我们在角落里亲吻
Ooh, say you love me too
哦 告诉我你也爱我
Here to stay, you and I
你我就驻留于此情此地
Dancing in the colour of the golden light
于金灿的光芒下共舞
Ooh, say you love me too
哦 告诉我你也爱我
I'll give it to you
我会把心交付于你

I close my eyes
我闭上双眸
I don't wanna escape
我不愿回避这份爱
Let the tides rise in my heart
就让爱的潮水蔓延心扉

I'll take you for a drive
我会带你去兜风
Kiss me on the corner with your hand in mine
你双手搭在我肩上 我们在角落里亲吻
Ooh, say you love me too
哦 告诉我你也爱我
Here to stay, you and I
你我就驻留于此情此地
Dancing in the colour of the golden light
于金灿的光芒下共舞
Ooh, say you love me too
哦 告诉我你也爱我
I'll give it to you
我会把心交付于你


上一篇 下一篇
评论(2)
热度(21)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER