ღ Anima ღ

心美一切皆美,情深万象皆深。
Show Me - Máire Brennan

【所有的去处,都跟来路有关。】

Watch the crowd time stranger
看看人群、时间、陌生人
There's dust around my eyes
我的眼里有些灰尘

Watch the blind man won't stumble
看着盲人不会跌倒
Tell me no more lies
不要再对我说谎

Show me the way
给我指路
Where I belong
我从哪里来
Please show me the way
请给我指路
To find you
去找到你
Show me the way
给我指路
To hear your song
去听你的歌声

Touch my hand time stranger
触摸我的手,时间、陌生人
How far the mist on line
地平线上的薄雾有多远?
Touch the tombstone won't crumble
触摸墓碑,不会崩溃
Tell me one more time
再告诉我一次

Show me the way
给我指路
Where I belong
我从哪里来
Please show me the way
请给我指路
To find you
去找到你
Show me the way
给我指路
To hear your song
去听你的歌声

Show me the way
给我指路
Where I belong
我从哪里来
Please show me the way
请给我指路
To find you
去找到你
Show me the way
给我指路
To hear your song
去听你的歌声


上一篇 下一篇
评论(2)
热度(9)
©ღ Anima ღ | Powered by LOFTER